مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-05دانش

برگزاری سمپوزیوم ملی مداخله در بحران با تأکید بر خودکشی در دانشگاه اسدآباد


 سمپوزیوم ملی مداخله در بحران با تأکید بر خودکشی به میزبانی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی با همکاری دفتر مشاوره سلامت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری و دانشکده علوم پزشکی به صورت مجازی برگزار شد.

- برگزاری سمپوزیوم "ملی مداخله در بحران با تأکید بر خودکشی" در دانشگاه اسدآباد ایسنا/همدان  سمپوزیوم "ملی مداخله در بحران با تأکید بر خودکشی" به میزبانی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی با همکاری دفتر مشاوره سلامت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری و دانشکده علوم پزشکی به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی یکشنبه 14 شهریور، در این سمپوزیوم که با بیان اینکه دغدغه مندانه به این موضوع اجتماعی ورود پیدا کرده ایم تا با صاحب نظران این مسئله را برای کشور و جامعه آسیا تبیین کنیم، اظهار کرد: نقش دانشگاه های ما به عنوان دانشگاهی که در پنجمین دهه انقلاب فعالیت دارند وارد گفتمانی شده که گفتمان دوم انقلاب بوده و گفتمانی است که از فضای آموزش و پژوهش بنیادی به سمت آموزش و پژوهش های کاربردی و جامعه محور در حال حرکت است.

حسین مرادی مخلص گفت: یکی از مباحث و بحران های جامعه امروز بحث آسیب های اجتماعی بوده که خوشبختانه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با استفاده از ظرفیت ملی و همکاری مسئولین شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمپوزیوم ملی مداخله در بحران با تأکید بر خودکشی در دانشگاه اسدآباد

برگزاری سمپوزیوم ملی مداخله در بحران با تأکید بر خودکشی در دانشگاه اسدآباد